Poznaj Designerów fabryki huty szkła La Rochere:

La Rochère regularnie współpracuje z projektantami, aby zapewnić nową wizję i nowoczesność kolekcjom. Chcą połączyć dzisiejsze spojrzenia z tradycją, aby stworzyć ponadczasowo współczesne przedmioty. Z drugiej strony te zewnętrzne punkty widzenia zawsze prowadzą ich do przemyślenia wykorzystywanych przez nich technik, do pójścia dalej w innowacjach.



FABRICE GIBILARO Urodzony w 1974 roku. Dyplom z projektowania Sztuk Pięknych otrzymał w Saint Etienne. Staż w Bernardaud wprowadza go w ceramikę. Tworzy kilka przedmiotów związanych wokół sztuki stołu, w szczególności karafkę redagowaną przez Arcodif, sztućce dla Couzona. Z dwoma współpracownikami (Cameau à Trois Bosses) realizuje kilka projektów graficznych i projektowych. W 2006 roku na wystawie Design and Shop na Saint Etienne Biennale zaprezentował porcelanowy kubek, który La Rochère wyprodukował w szkle. Fabrice realizuje również projekty artystyczne z dziećmi w wieku szkolnym: sztućce do stołówki, meble biblioteczne, meble ogrodowe, meble wypoczynkowe.

 

JEAN-FRANÇOIS D’OR Zrobił dyplom w 1998 roku La Cambre i od tego czasu Jean-François D’Or zdobył solidne i różnorodne doświadczenie. Po kilkumiesięcznym projekcie w Nowym Jorku został zatrudniony przez firmę Light, z którą blisko współpracował z uznanymi i wymagającymi projektantami, takimi jak Maarten Van Severen i Hans De Pelsmacker. W 2003 roku założył własne biuro wzornictwa przemysłowego. Eksplorując wiele materiałów, Jean-François D’Or. Jego skromne, proste i logiczne obiekty wyróżniają się zarówno oczywistością i czytelnością koncepcji, jak dyskretną poezją. Wydany przez Cinna, Domani, Indera, Jongform, Ligne Roset, Toss B, The Conran Shop i innych, znalazł się teraz na arenie międzynarodowej. Jego praca właśnie została nagrodzona Henry Van de Velde Label.

RACINE STUDIO Stworzone w 2015 roku w Paryżu studio La Racine jest zaangażowane we francuską produkcję, wspierając marki, ale przede wszystkim mężczyzn i kobiety, którzy produkują we Francji. Po wsparciu odrodzenia francuskich marek, takich jak ceramika Emile Henry, spotkanie Tiphaine Chouillet, Tania Clemente i La Rochere było naturalne. Studio z pasją wymyśla na nowo marki Heritage i projektuje produkty jutra z pragnieniem ujawnienia korzeni firm. Pasjonujące się francuskim know-how, studio La Racine stara się wyrazić krzywizny i materiały dla współczesnych produktów.